1. Jag behöver hjälp att välja produkt. Kan ni hjälpa till?

Självklart! Kontakta oss via chatten nere i vänstra hörnet eller mejla oss på forsaljning@nordicmobility.se.

2. Säljer ni till privatpersoner?

Nej, vi säljer endast till företag i Sverige. Du måste ange ett giltigt organisationsnummer vid beställning. Vi säljer även till enskilda firmor mot förskottsbetalning.

3. Hur spårar jag mitt paket?

Logga in på ditt konto och gå till din order – där hittar du spårningsnumret.

4. En vara saknas i min leverans – vad gör jag?

Kontakta oss via telefon, e-post eller chatten, så hjälper vi dig direkt.

5. Hur avbeställer jag min order?

Kontakta oss så snart som möjligt via telefon, e-post eller chatt. Om ordern redan har skickats från lagret kan den inte avbeställas.

6. Jag har en större order – kan jag få ett bättre pris?

Ja, vid större beställningar kan vi erbjuda bättre priser. Kontakta oss så hjälper vi dig.

7. Var finns era lager?

Vi skickar från Sverige och Tyskland – beroende på var varan finns i lager.

8. Är priserna exkl. moms?

Ja – alla priser visas exklusive moms och moms tillkommer på fakturan.

9. Accepterar ni kortbetalning?

Ja, du kan betala med Mastercard eller Visa.

10. Vad har ni för betalningsvillkor?

Standard betalningsvillkor är 14 dagar om inget annat har avtalats.